Рейка сталева
Рейка - металева балка особливої форми, яка також відрізняється особливим перетином. Конструкція залізничної колії зобов'язана бути міцною, стабільною, стійкою, економічною, зносостійкою, в будь-яких експлуатаційних умовах гарантувати плавний і безпечний рух поїздів з максимальними швидкостями.
Однією з головних складових залізничної конструкції є рейки. Їх виробництво-це складний і трудомісткий процес.
Залізничні рейки - це сталеві балки зі спеціальним перетином. Їх укладають на шпали або інші опори для утворення колії залізниць, по якому переміщаються поїзди, і виробництва стрілочних переводів. Виготовляючи рейки залізничні, такі як рейка р-50, рейка р-38 або рейка р-43, зазвичай використовують високоякісні і міцні матеріали (наприклад, вуглецеву сталь), так як прокладаються шляхи приймають на себе величезні навантаження, і керуються ГОСТом 18267-82.
Отже, розглянемо класифікацію залізничних рейок.
По-перше, вони діляться за типами:
- рейка р-50;
- рейка р-65;
- рейка р-65К;
- рейка р-75.
Також залізничні рейки розрізняються за категоріями якості на;
- В (термопідсилені, вищої якості).
- Т1, Т2 (просто термопідсиленні).
- Н (нетермопідсиленні).
Ще рейки бувають без болтових отворів і з отворами на обох кінцях. Крім того, класифікують рейки і за способом виплавки сталі:
- мартенівська сталь (М);
- конвертерна сталь (К);
- Електросталь (Е).
Не варто забувати, що залізничні рейки також розрізняють за видом вихідних заготовок (зі злитків або заготовок) і за способом протифлокенной обробки (вони можуть проходити контрольоване охолодження, ізотермічну витримку або бути з вакуумної сталі).
Наш магазин за порівняно низькими цінами пропонує кілька видів залізничних рейок, наприклад, рейок р-50, рейок р-38, рейок р-43. Ми застосовуємо для клієнтів особливий гнучкий підхід до ціноутворення: ціна на рейки залізничні залежить не тільки від довжини прокату, але і від інших факторів, наприклад ступеня зношеності.
У цій категорії немає товарів.